Povrat i reklamacije
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, možete dobiti novi istog dana od primitka. Kako biste ostvarili ovo pravo, potrebno je argumentirano obrazložiti zašto proizvod po vašem mišljenju nije za konzumaciju.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku NE PREUZIMATE OD DOSTAVLJAČA. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili oštećenje proizvoda s dostavljačem i poslali Vam novi.
Ukoliko ustanovite, prilikom prve konzumacije, da je proizvod koji ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan proizvod.
Svoju reklamaciju nam možete javiti na naše kontakt telefone 035/441-244 ili pismeno na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .
Prilikom reklamiranja proizvoda, molimo Vas da nam javite broj narudžbe ili broj računa kojim je naručen/kupljen reklamirani proizvod.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br.41/14) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi pri čemu ćemo vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor možete poslati pismeno putem pošte na adresu: King d.o.o., Andrije Štampara 46, 35000 Slavonski Brod, Hrvatska ili e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .
Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
DIREKTIVA 2002/58/EZ EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA